luni, 19 mai 2008

Cat valoreaza o viata?

Pentru mine si pentru multi altii o viata de om este acel ceva ce nu poate fi cumparat, pentru unii insa valoreaza si 1 leu. Problema pe care o am este cu acesti "unii", deobicei oameni foarte importanti cu functii de grad inalt in diverse institutii ale statului, oameni care prin deciziilor lor pun pret pe viata. De ce se ajunge la acest lucru? Un raspuns ar fi pentru bani, un altul ar fi faptul ca pierderea unui om de rand dintr-un stat cu milionane de cetateni reprezinta mai nimic.

Un exemplu in care pierderea a sute de oameni tot cam nimic a insemnat, e Revolutia 1989 cand sute, poate chiar mii de oameni, au murit in diverse orase ale tarii pentru a aduce Romania pe un drum mai bun, din pacate nu s-a schimbat mai nimic in aceasta tara uimitoare. Avem libertate, dar la fel de bine au si ei libertatea de a ne prosti, de a ne fura pe fata, de a ne lua viata pentru bani.

In opinia mea, multe decizii care sunt luate la nivel de stat nu sunt luate in functie de vieti oamenilor, ci in functie de bani.

Credeti ca are valoare o viata? Ce pret? Daca un om a fost ucis pentru o suma de bani, atunci viata lui atat a costat?

Va las pe mana celor de la Parazitii.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca si inainte de 89 exista libertatea conducatorilor statului de a ne fura, minti... si nu doar atat, libertatea de a ne maltrata, ucide, aresta etc si doar pentru ca poate nu aveam aceasi conceptie despre viata.

Cosmin spunea...

da, dar inainte de 89 faceau aceste lucruri pe fata, fara nicio jena, ba mai mult ti le baga in cap ca si cum ar fi fost normale, dar acum totul se face pe la spate, miseleste, pe o parte spun ca te apara si pe alta te fura ce avem noi acum nu e adevarata libertate.
iti las un link in care poti citi despre cum se fura averile batranilor in aceasta minunata tara:
http://www.catavencu.ro/la_zi/din_editia_print/familia_sefei_consiliului_superior_al_magistraturii_isi_sprijina_in_justitie_servitorii_care_iau_case_cu_japca_de_la_bat.html

Anonim spunea...

Eu le multumesc celor care si-au pus viata in joc in 89 si cred ca le datoram multe.

Cosmin spunea...

da, le datoram multe, mai exact, multe fapte asa cum au facut si ei. noi pe langa ei suntem mai nimic, ne lasam furati de sub nas, stam nepasatori si/sau inghitim tot. curajul care l-au avut ei nu mai exista deloc acum, ce ne facem? doar pomenim de ei, dar nu luam exemplul lor. e pacat ca abia dupa 20 ani de sa scapam de fosti securisti, mai exact pana acum am dus-o cam tot asa, condusi de tirani. pe aia ii urasc eu!

Cosmin spunea...

de ce esti de acord cu ele? nu esti deloc offtopic, astep detalii si te rog, mai multa convingere :-P

Anonim spunea...

Dupa logica imi omor copilul care l-am facut din greseli personale, e acceptabila si varianta imi omor vecinul ca i-am violat sotia si nu vreau sa suport consecintele. Echitabil, nu? [scuzati de dusul la extrem, dar eu asa vad avorturile, o crima]

Cosmin spunea...

discutia despre avort continua pe blogul Oanei aici:
http://onyx25.blogspot.com/2008/05/something-rotten.html