luni, 26 mai 2008

Papucii se plimba prin tara, iar uleiul prin afara

Da, nu glumesc chiar asa se intampla. Asigurati-va ca va plictisiti inainte de a citit acest articol si aveti langa voi o punga de floricele.

In urma cu o luna si jumatate am facut comanda de pe EastBay de adidasi DCShoes, prin intermediul unui amic din Galati care se ocupa cu asa ceva, deobicei dureaza cam 2 saptamani sa soseasca si am calculat in asa fel incat sa ajunga exact in vacanta de Paste cand eram si eu prin zona. Din cauza zilelor libere din acea saptamana au sosit peste o saptamana cand deja eram la Timisoara. I-am trimis prin posta, dar din cauza ca nu am adresa aici si nici buletin de flotant, am trimis la varul meu, mai exact la cuscrul, din nefericire pentru mine am gresit numele lui (nu stiu cum si de ce) iar acesti adidasi se afla deja la Posta Mare din TM si asteapta sa fie expediati de unde au plecat, nu-i nimic o sa mai treaca ceva timp si ii primesc, am rabdare.

In acest weekend ma suna varul meu, care lucreaza la Atlassib (sper ca am scris corect) si imi zice ca e la Buzau, iar in cateva ore ajunge la Galati si daca vreau sa-mi aduca ceva sa le zic la ai mei si sa-i dea. Zis si facut, am vorbit cu ai mei sa puna la pachet niste ulei, sapun de rufe, chestii din astea care nu se strica prea usor. A doua zi trebuia sa ma duc la Gara mica (Gara de Est) sa iau pachetul de la varul meu deorece el nu se oprea aici ci in Italia, nu-i nimic, am rabdare.

Pe scurt adidasi mei se plimba intre Galati si Timisoara, pe langa faptul ca au plecat din America, dar numai la mine nu ajung, iar uleiul si ce mai am pe acolo prin Europa.
Pana si lucrurile fug de mine!

10 comentarii:

Anonim spunea...

Atlassib - doi "s" :P

Cosmin spunea...

se vede cine circula, stiam ca se repeta o litera, t sau s..

Anonim spunea...

naspa dc-uri!!! Converse rulzzzzz!!

Cosmin spunea...

Tenesi din aia convers gasesti pe toate tarabele si imi zici mie ce e frumos?
Oricum in pachetul ala era si o pereche de convers chucks negri pentru sor'mea.

Hai sa fim seriosi, DC & Convers sunt tari, Nike & Adidas sunt naspa.

Anonim spunea...

am gasit si la nike, puma, adidas, etc. modele foarte faine, "nemanelare"
sa nu uitam de osiris :D

Cosmin spunea...

ti-ai dat seama la ce ma gandeam.
sa nu uitam de adio si c1rca

Cosmin spunea...

am uitat sa va zic.
a sosit varul in TM, dar autocarul a mers mai departe la Sibiu, maine se intoarce si imi recuperez "pachetul".
ce pachet turist(ic) am :))

Cosmin spunea...

am primit al doilea pachet, mai raman adidasi

Anonim spunea...

tu la ce tarabe gasesti converse ca io nu vad niciunde :(
mie imi place adidas

Cosmin spunea...

si mie imi place adidas, reebok, nike dar nu as mai purta pentru ca poarta deja destui..
maine primesc pachetul cu adidasi, abia astept.
ti-am zis cum procedez, daca vrei si tu se rezolva, dar nu uita: nu folosi posta romana! :d