vineri, 20 iunie 2008

StreSesiune - articol total offtopic

Drac de sesiune (Alexandra Lî iti dau banii pentru expresia folosita cu prima ocazie cand ne vedem) dupa multe pdf-uri invatate plictisit de moarte a mai rasfoi paginile cu scrolul am observat ca mi-a mai ramas de invatat 1,08MB din totalul de minim 4.50MB sau 4.728.265 bytes. Sa recapitulam, capul meu este hdd-ul, pdf-urile informatia.
Un curs de 21 pagini are 317KB cu ajutorul ochilor si al neuronului (CPU) prin procese numai de ele stiute informatia digitala este transformata in informatie analogica (sau analoaga parca suna mai comic). Bun, asta e usor de inteles, ramane insa o singura intrebare, care este viteza de upload (adica cea de memorare) ?
Sa zicem ca imi ia 2 ore sa invat acel curs de 21 pagini si 317KB, asta ar insemna o viteza de 0.044Kb/s sau 2.641KB/min, dar deobicei dureaza mai mult de atat chiar 4 ore.
Asta in cazul cel mai fericit, dar daca punem la socoteala si uzura hardului si temperatura neuronului care trebuie racorit din cand in cand, iar ochii odihniti, se pare ca viteza este aproape 0 deci invat mai nimic inseamna ca probabilitatea ca eu sa iau examenul se invarte tot in jurul lui 0.
Voi cu ce viteza invatati? Mai aveti loc pe hard?

8 comentarii:

Alex spunea...

mi-e frica sa nu se stearga informatia de pe hdd ca nu avem voie cu stick :))

Anonim spunea...

...de ar fi asa usor :)

Anonim spunea...

ia uite la el cum a ajuns la biti dupa ce mi-a criticat rationamentul de aici

Anonim spunea...

=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Alex spunea...

chiar ca lolozauri

Cosmin spunea...

voi n-ati observat ca mai toata materia noastra nu se mai masoara in carti si pagini ci in KB si MB ? :d

Anonim spunea...

asta doar daca nu o tiparesti. eu am in continuare pagini chiar si la ms :p

Cosmin spunea...

nu prea le tiparesc. nu cred ca merita sa consumi un cartus de imprimanta pentru un examen picat :p