marți, 23 septembrie 2008

Ce face plictiseala din om... De fiecare data cand vin de la tara dupa muuuuuult timp am obiceiul sa intru pe net in cautare de informatii noi... Si ca sa va dau toate datele problemei o sa va mai spun ca sunt pasionata de dans (in special de dansul la bara si striptease, lucru de care iubitul meu pare sa se bucure;)))... Ei acuma nu va inchipuiti ca sunt cine stie ce persoana "dubioasa" din punct de vedere moral sau ca sunt un dezastru in materie de dans... Nu. Ma descurc atat cat sa ma simt eu bine si cel care ma priveste sa se bucure si el/ea de prestatie.
Asa... zilele trecute am inceput sa caut melodii pe care se poate desfasura asemenea activitate, din plictiseala si poate din dorinta de a ma amuza... Nu m-am mirat sa dau peste melodii consacrate, gen "Buttons" de la PCD sau "You can leave your hat on" de la Joe Cocker. Si ce m-am gandit eu cu creierasul meu mic si negru? "Frate, astea is deja rasuflate." . Prin urmare, m-am hotarat sa fac propriul top cu melodii de dansat, dezbracat si facut de prostioare...
Incepem....

1. "Change" - Deftones

Cu siguranta, pana la sfarsitul vietii, melodia ramane in top pentru mine. Nu atat pentru scenele cu vampiri din "Queen of the damned", cat pentru ritm, versuri, voce si sentimentele pe care mi le trezeste. Chiar daca nu asculti rock in general, dar nu esti speriat de sunetele mai dure, merita sa o asculti... Eu ma "incalzesc" numai daca aud inceputul, darmite sa o ascult pana la capat, va dati seama ce iese.

2. "Pour some sugar on me" - Def Leppard

De la taticii rockului de azi, un stil mai lasciv... Pentru un dans mai "rau" e numai buna, are tot ce ii trebuie ca sa fie aleasa pentru un dans si o seara de foc.

3. "Closer" - Nine Inch Nails

"I wanna fuck you like an animal...". Atat am avut de zis. Desi putin mai aspra in exprimare si pe beaturi tehno, NIN au reusit in 1994 sa scoata o melodie care merge si azi pentru un dans noncomformist. La urma urmei, "you get me closer to God", nu?

4. "Favourite drug" - Porcelain and the Tramps

Trupa asta (de fapt e doar o solista cu titulatura de trupa) am descoperit-o recent... Versuri au o puternica incarcatura sexuala care pune pe jar orice persoana cu gandul la pacate si lipsita de inhibitii... Eu una am de gand sa-i studiez efectul cat de curand.

5. "Eyes without a face" - Billy Idol

Pentru un stil mai clasic, adica un dans strans lipit de persoana iubita (sau partenerul de-o noapte), e absolut minunata... Si daca stingi lumina s-ar putea sa iasa scantei, cine stie?

6. "System" - Chester Bennington

Uite ce stie sa faca solistul Linkin Park... Cred ca sunt o fire sadica de-mi place melodia asta : "Why won't you die/ Your blood in mine..". Oricum, melodia asta e studiata intens, merge perfect, asa ca o recomand persoanelor fascinate de intuneric si partea mai rea a vietii.

7. "Tainted love" - Marylin Manson

Cred ca nu mai e nevoie de explicatii in cazul melodiei, o stie aproape toata lumea... Desi as vrea sa mentionez ca e la egelitate cu "Eat me, drink me" de la acelasi tip ciudat, dar foarte original.

8. "My love is like whoa" - Mya

Presupun ca v-ati saturat sa auziti de melodii din partea rock a muzicii... Ritmul si senzatiile transmise de Mya sunt ideale pentru un dans cu care sa chinui, sa incingi spiritele si sa te lasi purtata de val..

9. "Pink" - Aerosmith

E plina de viata, e vesela, e colorata... E "Pink", daca esti o fire pusa pe sotii si senzuala in acelasi timp.

10. "Slept so long" - Jay Gordon

Poate putin cam prea dura pentru gustul unora, mie personal imi place foarte mult... Oi fi ciudata ca ma atrag vampirii? Probabil..


Ei, cam asta a fost topul meu... Nu va grabiti sa va inchipuiti cine stie ce ca s-ar putea sa nu fie asa... Desigur, am omis multe melodii care vi s-ar fi parut prea...hm... trase de par pentru asa activitati.. Sper insa sa va placa si sa le ascultati. Poate sa dansati, de ce nu? Important sa ascultati.

2 comentarii:

Cosmin spunea...

melodia 1. este suuuuuuper, de la prima ascultare mi-a intrat in cap si-mi canta si acum.
melodia 3 fara discutii, este una dintre favoritele mele de mult timp ;-)
melodia 6 e suuuuuuper, de fapt mai toate melodiile din Queen of the Damned sunt faine.
7 nici nu se discuta, super!
9 se pare ca surioarei mele ii place foarte mult :-P
10 oo da, din nou super!

o sa fur cateva melodii pentru nunta soramii, care dorea mult ceva de genul.

Anonim spunea...

Esti banatean? Vino la recensamant!