miercuri, 30 iulie 2008

Te iubesc... sau mi-e frica sa fiu singura?

Da... stau in fata ecranului si ma gandesc la tot la ce m-as putea gandi.
Fiecare ne permitem sa facem in viata un anumit numar de greseli, dar cati ne permitem sa gresim cand vine vorba de iubire? sau catora li se permite sa faca asta?... personal, n-am fost indragostita ca sa stiu cum e sau ca sa-mi dau seama daca acum simt asta. Sunt cu un baiat de 9 luni (culmea, chiar azi e aniversarea noastra) si nu stiu daca pot spune daca il iubesc sau nu. El stie sigur ca ma iubeste, cum asa?
Se presupune ca atunci cand esti langa o persoana, nu trebuie sa mai fii langa altele. Nu-nteleg de ce. Asta inseamna sa inseli pe cineva? Adica a insela inseamna sa spui cuiva ca-l iubesti si de fapt sa iubesti pe altul? Sau inseamna sa-l inseli fizic, adica sa te culci cu altul? Hm, complicata notiune.
Un alt lucru pe care nu pot sa mi-l explic e urmatorul : de ce daca sunt langa cineva simt nevoia sa fiu si langa altul? E ceva in neregula cu mine, sa-mi fie dor de el si cand e langa mine sa nu-l vreau desi el ma vrea...
Fiecare cu ciudateniile lui.. Uite,mie de exemplu mi-e frica de singuratate, mereu mi-a fost. De aceea ma inconjor constant de persoane cu care sa pot comunica si rade, langa care as putea descoperi ce-mi lipseste de ma simt asa goala pe interior. Dar seara cand raman cu mine, tot singura sunt si ma intreb : te iubesc sau mi-e frica sa nu fiu singura? Pana acum ti-am zis ca te iubesc, raspuns la "te iubesc"-ul tau (nu puteam sa te las in aer ca un semn de intrebare), dar cine stie daca in viitorul apropiat o sa-ti mai raspund.
Stau si ma gandesc cateodata ca pentru fiecare e persoana potrivita; dar daca unul din noi esueaza cu persoana nepotrivita atunci dispare echilibrul si se duce naibii toata dragostea. Asa ne continuam cautarile, fiecare cu momeala si undita din dotare, cu pestisori lucitori de metal care sa atraga pestii mari.. Si pana sa prindem un nisetru sau un morun ne gaurim plasa cu stiuci sau crapi. Cam in plop comparatia, dar uneori cam asa ma simt cand sunt in cautare se persoane noi: ca la pescuit.
Deci, iubitul meu, in ce categorie de pesti intri? (desi esti Fecioara).. Maine o sa-ti mai spun "te iubesc" sau o sa-mi infrang frica de singuratate? Nu stiu... Cred ca maine imi repar plasa de pescuit.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ca o paralela, am gasit mai demult un citat fara autor pe net, dar care spune multe : "Immature love says: I love you because I need you. Mature love says: I need you because I love you."

Cosmin spunea...

stiu pe cineva care de frica singuratatii prefera sa stea cu "dracu" zic eu.
deoarece prietenele ei cele mai bune si-au gasit iubitei si se pare ca de anul acesta vor sta impreuna, a trebuit sa-si gaseasca si ea pe cineva.
si-a gasit un ciumpalac tractorist tirist si etc.
care se foloseste de banii ei si mai ales de ea, caruia ii da oridine la orice de la spalat rufe la facut mancare.
mai exact, nu se potrivesc deloc, lui ii convine, are unde sa stea, cine sa-i faca toate cele necesare inclusiv nevoile trupesti si desfrante (cum zic unii)
sufera mult acum acea fata, dar n-am ce sa-i fac. ori se lupta cu singuratatea ori lasa garda jos si este exploatata.

Anonim spunea...

Si eu sunt cam in aceeasi situatie:)
si de multe ori si eu ma intreb acelasi lucru...e normal?:-?...

Anonim spunea...

mul?umiri foarte interesant,